U prošlom periodu naša kompanija je uspješno izvršila projekt digitalizacije papirne građe za još jednog BH klijenta.

Projekt je obuhvatao digitalizaciju i procesiranje te indeksiranje cca 1 milion stranica, sa implementacijom digitalne arhive.

 

Uspješno završenim projektom su korisniku omogućene višestruke prednosti u radu:

Poboljšana efikasnost

Kroz projekt je izvršena digitalizacija kompletne papirne arhive koja broji okvirnih 1 milion stranica i implementirano je rješenje za digitalni arhiv u kojem se svaki dokument, stranica ili pojam mogu pronaći i pregledati u trenu. Na taj način su ubrzani radni procesi a mogućnost greške ili gubitka informacija je svedena na minimum.

Ostvarene uštede

Uz uštedu u vremenu zbog brze inteligentne pretrage, uposlenici sada mogu više vremena posvetiti svojim zadacima a klijentu je dodatno omogućena i ušteda u novcu jer prestaje potreba za višestrukim kopiranjem ili ispisivanjem iste dokumentacije. Sada korisnici uvid u dokumentaciju ostvaruju elektronskim putem, zavisno od dozvola za pristup. Osim toga, ostvarena je i značajna ušteda u prostoru za smještaj papirne dokumentacije.

Veća sigurnost

Kroz podešavanje raznih nivoa pristupa dokumentima unutar arhive- na nivou dokumenta ili mape, poboljšana je sigurnost informacija a detaljan Audit Log u svakom momentu daje uvid u korisničke aktivnosti unutar arhive. Zahvaljujući zaštićenom pristupu i dnevniku aktivnosti,  klijent je zaštićen od gubitka ili neovlaštene upotrebe dokumenata. Na kraju, ali ne i najmanje važno: implementirano rješenje za digitalni arhiv potpuno ispunjava sve zahtjeve GDPR regulative.

Na ovaj način nastavljamo da našim korisnicima pružamo potpunu podršku u radu sa dokumentima uz usklađenje sa standardima, povećanje sigurnosti i efikasnosti, te smanjenje troškova.

 

Usluge i rješenja za rad sa dokumentima

Saznajte više o našim uslugama i rješenjima .