Kompletno rješenje Za efikasnost

Više od skeniranja

Sa našim rješenjem instantno kreirate digitalnu arhivu u koju jednostavno pohranjujete skenirane i digitalne dokumente koje kasnije lako uređujete, pretražujete i dijelite.

Ušteda za sve

Pogodno za male kompanije sa skromnim arhivama ali i za velike organizacije sa kompleksnim procesima arhiviranja. Naše rješenje nudi mnoge mogućnosti uz skromnu cijenu, što daje perfektan odnos cijena/performanse.

Pametna pohrana

Upotrebom predefinisanih pravila pohrane omogućeno je automatsko dinamično razvrstavanje dokumenata i njihova pohrana u ciljane mape unutar digitalne arhive, te imenovanje dokumenata.

Mobilni pristup

Lako pristupajte i pretražujte arhivu sa Apple Ipad ili Iphone uređaja, kao i sa Android tableta i pametnih telefona pomoću besplatne mobilne aplikacije. Mogućnost zaštićenog pristupa je dostupna i za Web i Cloud arhive.

Fleksibilno rješenje

Sa MFP integracijom direktno skenirajte dokumente u arhivu sa table MFP uređaja. Integracija sa MS Office i Outlook-om je podržana radi lakšeg arhiviranja emailova i Office dokumenata.

Hibridni Cloud

Opcionalno, sa jednostavnim klikom možete kopirati arhivu ili njene dijelove u vaš Cloud, omogućavajući lagan i zaštićen pristup kada radite sa udaljene lokacije. Također potpuno upravljate dostupnošću dokumenata i pravima pristupa.

Digitalno arhiviranje Prema potrebama

Poslovni Arhiv
Za male i srednje organizacije
KM 24 / 1 full korisnik/mj.

Osnovni alat za pohranu , organizaciju i brzu pretragu dokumenata. Plan ograničen na jednog administrator korisnika, 5 dodatnih korisnika i 6GB po arhivi.

Baza i dokumenti na Vašoj infrastrukturi

Mogućnost pohrane i u hibridni oblak

OCR Engine (optičko raspoznavanje sadržaja)

Indeksiranje i klasifikacija dokumenata

Automatska pohrana u odgovarajuće mape

Drag and Drop dokumenata u i iz arhive

Postavljanje napomena/stikera na dokumente

Microsoft Office integracija

Mozilla Thunderbird integracija

Tablet i Smartphone aplikacije

Kompatibilan sa svim skenerima

Print u arhiv

Obezbijeđena brza podrška

Do 6GB po jednoj bazi

Maksimalno 5 korisnika za pregled i pretragu











Poslovni Arhiv +
Za velike organizacije
KM 34 / 1 full korisnik/mj.

Sve mogućnosti poslovnog arhiva + neograničen broj korisnika, neograničen prostor za pohranu, dnevnik o svim aktivnostima korisnika, web preglednik...

Baza i dokumenti na Vašoj infrastrukturi

Mogućnost pohrane i u hibridni oblak

OCR Engine (optičko raspoznavanje sadržaja)

Indeksiranje i klasifikacija dokumenata

Automatska pohrana u odgovarajuće mape

Drag and Drop dokumenata u i iz arhive

Postavljanje napomena/stikera na dokumente

Microsoft Office integracija

Mozilla Thunderbird integracija

Tablet i Smartphone aplikacije

Kompatibilan sa svim skenerima

Print u arhiv

Neograničen prostor za pohranu dokumenata

Pohrana dokumenata sa više radnih stanica

Pregled i pretraga arhive putem web preglednika

Automatsko raspoznavanje sadržaja u pozadini

Određivanje prava pristupa i radnji na dokumentima

Dnevnik svih aktivnosti korisnika

Prioritetna podrška i servis